Novinky
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2023
Napísané 30. 01. 2024Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. zaznamenali za rok 2023 sumárny finančný obrat vo výške 2,12 mil. €, čo predstavuje 1 % rast v porovnaní s rokom 2022. Počet doručených zásielok sa medziročne znížil o 3,7 % na 432.915 doručených zásielok.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2023 celkovo 57 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,013 % z celkového počtu doručených zásielok za rok 2022. V porovnaní s rokom 2022, keď sme zaznamenali 34 oprávnených reklamácií, došlo k percentuálnemu rastu o 67,6 %. K dôvodom reklamácií v roku 2023 patrilo poškodenie (51 prípadov) alebo strata zásielky (6 prípadov).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2023 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Nová zákaznícka zóna, cesta k vyššej automatizácii
Napísané 27. 01. 2024Dovoľujeme si Vás informovať, že naša nová zákaznícka zóna je otvorená už pre všetkých našich zákazníkov.
Naše nové riešenie prináša zvýšenie komfortu objednávania, automatizácie pravidelných a jednoduchých zásielok, lepšiu (okamžitú) dostupnosť adresných štítkov a preberacích protokov. Zásielky môžete objednávať individuálne alebo hromadne importom. Súčasťou riešenia je samozrejme aj sledovanie (tracking) zásielok.
Vďaka zvýšenej miere automatizácie prostredníctvom zákazníckej zóny zvyšujeme aj potenciál nášho dispečingu na riešenie špecifickejších prepráv a dopytov. Veríme teda, že uvedené zmeny prinesú ešte väčšiu mieru spokojnosti našich zákazníkov.
1.2.2024 nadobúdajú platnosť naše nové cenníky. Najvýznamnejšou zmenou je zavedenie príplatku za objednávku mimo zákaznícku zónu a prípadné ručné vystavenie preberacieho protokolu kuriérom vo výške 1,00 € bez DPH.
V prípade, že objednávate zásielky cez našu zákaznícku zónu, týchto zásielok sa príplatky samozrejme týkať nebudú.
Taktiež sa nebudú týkať zásielok, ktoré vyžadujú vzhľadom na svoju špecifickosť objednávku telefonicky.
Ak by ste mali akékoľvek otázky, náš dispečing ich rád zodpovie.
Váš go4 team
Prevádzka koncom roka a prehľad voľných kapacít na vianočné rozvozy
Napísané 27. 11. 2023Dovoľujeme si Vás upozorniť na aktuálnu preťaženosť našich kapacít v dôsledku enormného nárastu počtu zásielok v tomto období. Z uvedeného dôvodu nie je možné garantovať bežné doručovacie termíny a niektoré naše služby sú dočasne úplne nedostupné. Súčasne v tomto období (do konca roka) žiaľ neprijímame nových zákazníkov.
Presné podmienky a aktuálne možnosti doručovania získate na našom dispečingu.
Za pochopenie vopred ďakujeme.
Cenník vianočných rozvozov:
CENNÍK VIANOCE BA 2023
VZOR OBJEDNÁVKY
Prehľad voľných kapacít (aktualizácia 15.12.2023):
18.-22.12.2023 ..…. žiadne voľné kapacity
Posledné možné prevzatie zásielok na vianočné rozvozy (žiaľ už bez garancie doručenia všetkých zásielok pred Vianocami) bol štvrtok 14.12.2023. Zásielky prevzaté od 15.12.2023 už budú po dohode doručované prevažne až medzi sviatkami
(27.12.2023-5.1.2024) alebo až v novom roku (od 8.1.2024).
V prípade zmluvných eshopových zákazníkov je garancia minimálne 1 pokusu o doručenie pred Vianocami stanovená pre zásielky vyzdvihnuté najneskôr v stredu 20.12.2023.
Váš go4 team
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2022
Napísané 01. 03. 2023Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. zaznamenali za rok 2022 sumárny finančný obrat vo výške 2,1 mil. €, čo predstavuje 21,39% rast v porovnaní s rokom 2021. Najvýznamnejší rast obratu spoločností sme zaznamenali v segmente eshopov vďaka nášmu jedinečnému produktu doručovania na 3 časové okná.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2022 celkovo 34 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,0075 % z celkového počtu 449443 doručených zásielok za rok 2022. V porovnaní s rokom 2021, keď sme zaznamenali 16 oprávnených reklamácií, došlo k miernemu percentuálnemu rastu. K dôvodom reklamácií v roku 2022 patrilo poškodenie alebo strata zásielky (34 prípadov) a chyba pri vyúčtovaní zásielky (3 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2022 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Prevádzka koncom roka a prehľad voľných kapacít na vianočné rozvozy
Napísané 15. 11. 2022Dovoľujeme si Vás upozorniť na aktuálnu preťaženosť našich kapacít v dôsledku enormného nárastu počtu zásielok v tomto období. Z uvedeného dôvodu nie je možné garantovať bežné doručovacie termíny a niektoré naše služby sú dočasne úplne nedostupné. Súčasne v tomto období (do konca roka) žiaľ neprijímame nových zákazníkov. Presné podmienky a aktuálne možnosti doručovania získate na našom dispečingu.
Za pochopenie vopred ďakujeme.
Cenník vianočných rozvozov:
CENNÍK VIANOCE BA 2022
VZOR objednávky
Prehľad voľných kapacít (aktualizácia 21.12.2022):
19.-23.12.2022 ..… žíadne voľné kapacity
od 27.12.2022 ..… 40% voľné kapacity v zľavnenej cene 5,00 €/balík bez DPH, palivového a sezóneho príplatku
Posledné možné prevzatie zásielok na vianočné rozvozy (žiaľ už bez garancie doručenia všetkých zásielok pred Vianocami) je pondelok 15.12.2022.
Zásielky prevzaté od 16.12.2022 už budú po dohode doručované výhradne až medzi sviatkami (27.12.2022-5.1.2023) alebo až v novom roku (od 9.1.2023).
V prípade zmluvných eshopových zákazníkov je garancia minimálne 1 pokusu o doručenie pred Vianocami stanovená pre zásielky vyzdvihnuté najneskôr v stredu 21.12.2022.
Váš go4 team
UPOZORNENIE O PODVODNÝCH INZERÁTOCH
Napísané 26. 10. 2022Naša spoločnosť nespolupracuje so žiadnym subjektom predávajúcim tovar na bazos.sk. Prosíme o obozretnosť.
Váš GO4 team
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2021
Napísané 13. 04. 2022Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. zaznamenali za rok 2021 sumárny finančný obrat vo výške 1,73 mil. €, čo predstavuje 11,6% rast v porovnaní s rokom 2020. Najvýznamnejší rast obratu spoločností sme zaznamenali v segmente eshopov vďaka nášmu jedinečnému produktu doručovania na 3 časové okná.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2021 celkovo 16 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,005 % z celkového počtu 310490 doručených zásielok za rok 2021. V porovnaní s rokom 2020, keď sme zaznamenali 13 oprávnených reklamácií, došlo k miernemu percentuálnemu rastu. K dôvodom reklamácií v roku 2021 patrilo poškodenie alebo strata zásielky (13 prípadov) a chyba pri vyúčtovaní zásielky (3 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2021 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Cenník a prehľad kapacít na vianočné rozvozy 2021
Napísané 16. 11. 2021(aktualizácia 29.11.2021 9:00 hod.)
Dovoľujeme si Vás upozorniť na aktuálnu preťaženosť našich kapacít v dôsledku enormného nárastu počtu zásielok v tomto období. Z uvedeného dôvodu nie je možné garantovať bežné doručovacie termíny a niektoré naše služby sú dočasne úplne nedostupné.
Za pochopenie vopred ďakujeme.
Cenník vianočných rozvozov:
CENNÍK VIANOCE BA 2021
VZOR objednávky
Prehľad voľných kapacít (aktualizácia 20.12.):
20.-23.12.2021 ..… 10% voľné kapacity
od 27.12.2021 ..… 100% voľné kapacity v zľavnenej cene 5,00 €/balík bez DPH, palivového a sezóneho príplatku
Posledné možné prevzatie zásielok na vianočné rozvozy (žiaľ už bez garancie doručenia všetkých zásielok pred Vianocami) je pondelok 20.12.2021.
Zásielky prevzaté od 21.12.2021 už budú po dohode doručované výhradne až medzi sviatkami (27.12.-7.1.) alebo až v novom roku (od 10.1.).
V prípade zmluvných eshopových zákazníkov je garancia minimálne 1 pokusu o doručenie pred Vianocami stanovená pre zásielky vyzdvihnuté najneskôr v pondelok 20.12.2021.
Dovoľujeme si upozorniť, že rovnako ako u ostatných kuriérskych spoločností nefunguje náš dispečing dňa 31.12.2021.
Počas všetkých ostatných pracovných dní koncom roka 2021 a začiatkom 2022 fungujeme bez zmien.
Váš go4 team
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2020
Napísané 29. 04. 2021Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. zaznamenali za minulý rok 294 662 doručených zásielok, čo predstavuje nárast o viac ako 28% a sumárny finančný obrat vo výške 1,55 mil. €.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2020 celkovo 13 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,004 % z celkového počtu doručených zásielok za rok 2020. V porovnaní s rokom 2019, keď sme zaznamenali 3 oprávnené reklamácie, došlo k percentuálnemu rastu z 0,001 % na 0,004 %. K dôvodom reklamácií v roku 2020 patrilo poškodenie alebo strata zásielky a chyba pri vyúčtovaní zásielky.
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2020 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Úprava cien od 1.1.2021
Napísané 17. 12. 2020Dovoľujeme si vás informovať, že od 1.1.2021 upravujeme ceny na bratislavské zásielky. Samozrejme od rovnakého dátumu už nebudeme účtovať sezónny príplatok.
Nový základný cenník nájdete tu: CENNÍK - KURIÉR BRATISLAVA
Prehľad fungovania počas sviatočného obdobia
Napísané 05. 12. 2020Dovoľujeme si upozorniť, že rovnako ako u ostatných kuriérskych služieb nefunguje náš dispečing dňa 31.12.2020.
Počas všetkých ostatných pracovných dní koncom roka 2020 a začiatkom 2021 fungujeme bez zmien.
Váš go4 team
Cenník a prehľad kapacít na vianočné rozvozy 2020
Napísané 28. 11. 2020Cenník vianočných rozvozov:
CENNÍK VIANOCE BA 2020 pdf
Prehľad voľných kapacít (aktualizácia 17.12.):
7.-11.12.2020 ..… 0% voľné kapacity
14.-23.12.2020 … 0% voľné kapacity
Pravidlá doručovania od 26.10.2020 v súvislosti s koronavírusom
Napísané 23. 10. 2020S platnosťou od pondelka 26.10.2020 sme nútení v záujme ochrany našich pracovníkov, odosielateľov a príjemcov zásielok, ako aj v zmysle usmernení vlády o minimalizácii osobných kontaktov, pristúpiť k nasledujúcim zmenám:
1. Dispečing funguje v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
2. Znovu prechádzame na systém bezkontaktného doručovania:
2.1. Zásielky kuriér nepreberá ani neodovzdáva z ruky do ruky.
Súčasne je povinný zachovávať odstup od odosielateľa alebo príjemcu najmenej 1,5 metra. Ideálne by bolo preberanie a odovzdávanie zásielok mimo budovy, ak je to možné.
2.2. Prosíme našich zákazníkov, aby pozastavili príjem hotovostných a gastrolístkových platieb.
Uprednostňujte platbu vopred alebo aspoň platbu kartou.
2.3. Pozastavujeme možnosť používať na prepravu jedál znovupoužiteľné obaly.
2.4. Znovu dočasne sa pozastavuje aj podpisovanie odosielateľa a príjemcu zásielky.
Uvedené opatrenia sa týkajú aj našich dcérskych spoločností Cyklokuriér Švihaj Šuhaj, Donášková služba, Rozvoz a donáška.
Váš go4 team
Úprava cien od 1.10.2020
Napísané 17. 09. 2020V súvislosti so zvyšovaním bankových poplatkov za posledné mesiace, neúnosnou dopravnou situáciou v Bratislave spôsobenou dopravnými obmedzeniami, ako aj nastavením výšky sezónnych príplatkov pre tento rok na strane všetkých našich subdodávateľov (medzinárodných kuriérskych služieb), uverejňujeme nové cenníky našich služieb, ktoré zohľadňujú uvedené nárasty vstupných nákladov.
Konkrétne meníme výšku poplatku za službu dobierka, ceny urgentných zásielok do lokalít "Bratislava - perifery" a stanovujeme výšku sezónneho príplatku na obdobie 1.11.-31.12.2020 na 1,00 €/zásielka bez DPH.
Bližšie informácie nájdete v našich cenníkoch:
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2019
Napísané 29. 04. 2020Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. zaznamenali za rok 2019 sumárny finančný obrat vo výške 1,5 mil. €, čo predstavuje takmer rovnaký výsledok ako v roku 2018.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2019 celkovo 3 oprávnené reklamácie, čo predstavovalo 0,001 % z celkového počtu 229 351 doručených zásielok za rok 2019.V porovnaní s rokom 2018, keď sme zaznamenali 11 oprávnených reklamácií, došlo k percentuálnemu poklesu z 0,006 % na 0,001 %. K dôvodom reklamácií v roku 2019 patrilo poškodenie alebo strata zásielky.
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2019 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Zmeny v súvislosti s koronavírusom
Napísané 13. 03. 2020
S platnosťou od pondelka 16.3.2020 sme nútení v záujme ochrany našich pracovníkov, odosielateľov a príjemcov zásielok, ako aj
v zmysle usmernení vlády o minimalizácii osobných kontaktov, pristúpiť k nasledujúcim zmenám:
1. Dispečing bude fungovať v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00 hod.
Od 11.5.2020 sa vraciame do režimu 8:00-17:00 hod.
2. Prechádzame na v cudzine už overený systém bezkontaktného doručovania:
2.1. Zásielky kuriér nepreberá ani neodovzdáva z ruky do ruky.
Súčasne je povinný zachovávať odstup od odosielateľa alebo príjemcu najmenej 1,5 metra.
Ideálne by bolo preberanie a odovzdávanie zásielok mimo budovy, ak je to možné.
2.2. Príjem hotovostných platieb a gastrolístkov je pozastavený.
Rovnako tak je pozastavená možnosť používať na prepravu obedov znovupoužiteľné obaly.
2.3. Dočasne sa pozastavuje aj podpisovanie odosielateľa a príjemcu zásielky.
Uvedené opatrenia sa týkajú aj našich dcérskych spoločností Cyklokuriér Švihaj Šuhaj, Donášková služba, Rozvoz a donáška.
Váš go4 team
Naša prevádzka počas konca roka 2019
Napísané 08. 11. 2019V týchto dňoch pociťujeme enormný rast počtu zásielok v súvislosti s hlavnou sezónou. Dovoľujeme si upozorniť, že naše kapacity v období 1.11. - 31.12.2019 sú obmedzené a bežné doručovacie doby nie sú v tomto období žiaľ garantované.
Prehľad fungovania počas sviatočného obdobia:
do 20.12.2019 … ako bežné pracovné dni 8:00-17:00 hod.
23., 27., 30.12.2019 … 8:00-16:00 hod.
31.12.2019 … nefungujeme
od 2.1.2020 … ako bežné pracovné dni 8:00-17:00 hod.
Zároveň sme tak ako ostatné kuriérske služby zaviedli sezónny príplatok.
Jeho aktuálna výška na mesiace november a december 2019 je 0 €.
Váš go4 team.
Cenník a prehľad kapacít na vianočné rozvozy
Napísané 29. 10. 2019Cenník vianočných rozvozov:
CENNÍK VIANOCE BA 2019 pdf
Prehľad voľných kapacít:
do 6.12.2019 … 0% voľné kapacity
9.-13.12.2019 … 5% voľné kapacity
16.-20.12.2019 … 0% voľné kapacity
Zjednotenie cenníkov GO4 a Švihaj Šuhaj
Napísané 25. 10. 2019Dovoľujeme sa pochváliť, že k 1.11.2019 sme dokončili zjednotenie procesov a cenníkov s našou dcérskou spoločnosťou Cyklokuriér Švihaj Šuhaj. Rovnako tak zavádzame aj spoločné preberacie protokoly na doručovanie zásielok. Za rok 2018 sme viac ako 40% zásielok na území Bratislavy doručili cyklokuriérmi, čím sme ušetrili ovzdušie hlavného mesta o viac ako 30 ton emisií.
Aktuálne cenníky nájdete tu:
Go4 Cenník Bratislava
Šuhaj cenník Bratislava
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2018
Napísané 28. 02. 2019Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. (ďalej len GO4 GROUP) zaznamenali za rok 2018 sumárny finančný obrat vo výške 1,44 mil. €, čo predstavuje rovnaký výsledok ako v roku 2017.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2018 celkovo 11 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,006 % z celkového počtu 191 500 doručených zásielok za rok 2018.V porovnaní s rokom 2017, keď sme zaznamenali 5 oprávnených reklamácií, došlo k percentuálnemu nárastu z 0,003 % na 0,006 %. K dôvodom reklamácií v roku 2018 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (3 prípady), poškodenie alebo strata zásielky (5 prípadov) a chyba pri vyúčtovaní zásielky (3 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2018 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Vianočné rozvozy zásielok 2018
Napísané 27. 11. 2018Ako každý rok, uverejňujeme cenník na vianočné rozvozy zásielok. Rovnako tak uvádzame aj prehľad aktuálnych voľných kapacít našich kuriérov na toto obdobie.
Aktuálne voľné kapacity:
10.-14.12.2018 … obsadené
17.-21.12.2018 … obsadené
Cenník vianočných rozvozov pre zásielky do 4 kg pre územie celej Bratislavy:
do 7.12.2018 …… zmluvný zákazník od 4,50 € / zásielka; ostatní zákazníci od 5,50 € / zásielka,
10.-14.12.2018 … zmluvný zákazník od 5,50 € / zásielka; ostatní zákazníci od 6,50 € / zásielka,
17.-21.12.2018 … zmluvný zákazník od 6,50 € / zásielka;
od 2.1.2019 …….. zmluvný zákazník 4,50 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,50 € / zásielka.
Pri rezervácii uprednostňujeme našich zmluvných zákazníkov.
Ceny sú uvedené bez DPH a palivového príplatku.
Poznámky:
1 balík = 1 zásielka. Čiže pri doručovaní viacerých balíkov na jednu adresu sa účtuje každý osobitne.
Doručujeme v režime D+3, čiže do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia. Posledné možné prevzatie zásielok na doručenie pred Vianocami je piatok 14.12.2018. Zásielky prevzaté po tomto termíne už budú čiastočne doručované po 2.1.2018 (bez ohľadu na počet zásielok v rozvoze).
Termín 17.-21.12.2018 celkovo už na doručovanie neodporúčame. Podľa našich skúseností veľká časť príjemcov bude nedostupná a doručovanie sa tak enormne predraží z dôvodu potreby opakovaného doručovania (spoplatňuje sa každý pokus o doručenie).
V dňoch 24.-26.12. a 31.12-1.1. máme zatvorené.
Váš go4 team.
GO4 výrazne zvýšila trhový podiel na trhu kuriérskych služieb na Slovensku
Napísané 06. 11. 2018Od 1.11.2018 sa uskutočnila plánovaná fúzia kuriérskych spoločností GO4 s.r.o. a BIG Courier s.r.o. Spoločnosť BIG Courier je špecialista na rozvozy zásielok v Bratislave a okolí najmä pre významných predajcov elektrotechniky a informačných technológií pôsobiaca na trhu od roku 2005. GO4 sa tak posilnila nielen o rad nových zákazníkov, ale aj o nových pracovníkov s dlhoročnými skúsenosťami v logistike.
VIA BONA
Napísané 14. 03. 2018Vážení zákazníci, máme veľkú radosť, že nadácia Via Bona vybrala za náš projekt www.e-taxi.sk
na CENU VEREJNOSTI ZA ZODPOVEDNÉ PODNIKANIE. Ak fandíte menšiemu znečisteniu ovzdušia, menšej hlučnosti v meste a serióznemu podnikaniu v taxislužbe, skrátka FRESH AIR, FRESH TAXI, hlasujte prosím za GO4.
Ďakujeme.
Váš go4 team
Informácia o vývoji GO4 GROUP a počte reklamácií za rok 2017
Napísané 24. 02. 2018Kuriérska služba GO4 s.r.o. a jej dcérske spoločnosti Cyklokuriér Švihaj Šuhaj s.r.o., Donášková služba s.r.o. a Rozvoz a donáška s.r.o. (ďalej len GO4 GROUP) zaznamenali za rok 2017 finančný obrat vo výške 1,44 mil. €, čo predstavuje medziročný rast vo výške 26 %. Na celkovom raste obratu sa podieľali najmä divízie go4 MEDICAL, go4 FOOD DELIVERY a v neposlednom rade aj úplne nová divízia a nový samostatný brend e-TAXI.
Rok 2017 považuje manažment GO4 GROUP celkovo za úspešný vďaka presťahovaniu sa do výrazne väčších logisticých priestorov na Prievozskej 34, realizácii aprílového Cyklofestivalu v priestoroch Starej Tržnice, spusteniu prevádzky 1. zero emission taxislužby v Bratislave. V lete sa Cyklokuriér Švihaj Šuhaj stal partnerom projektu up! city, kde je ich úlohou zabezpečenie prevádzky požičovne. Koncom roka 2017 sa dohodli GO4 s.r.o. a Hotel Kyjev na prenajatí skladových priestorov, kde sa bude postupne rozvíjať projekt prekladiska tovaru pre pešiu zónu.
Do roka 2018 plánuje GO4 v spolupráci so Švihaj Šuhaj a ďaľšími výzmnamnými partnermi výrazne rozvinúť projekt ZEUS (Zero Emission Delivery Services), ktorý zastrešuje projekt zásobovania pešej zóny nákladnými bicyklami, prekladisko tovaru pre pešiu zónu, elektrické taxíky a doručovanie elektrickými dodávkovými vozidlami.
GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2017 celkovo 5 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,003 % z celkového počtu 166 570 doručených zásielok za rok 2017.V porovnaní s rokom 2016, keď sme zaznamenali 7 oprávnených reklamácií, došlo k percentuálnemu poklesu z 0,004% na 0,003 %. K dôvodom reklamácií v roku 2017 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (3 prípady), poškodenie alebo strata zásielky (1 prípad) a chyba pri vyúčtovaní zásielky (1 prípad).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2017 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Cenník na vianočné rozvozy zásielok 2017
Napísané 05. 12. 2017Ako každý rok, uverejňujeme s časovým predstihom cenník na vianočné rozvozy zásielok. Rovnako tak uvádzame aj prehľad aktuálnych voľných kapacít našich kuriérov na toto obdobie.
Voľné kapacity (k 11.12.2017):
18.-22.12.2017 … kapacity sú už obsadené
Cenník vianočných rozvozov pre zásielky do 4 kg pre územie celej Bratislavy:
do 1.12.2017 …… zmluvný zákazník 4,50 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,50 € / zásielka,
4.-8.12.2017 ……. zmluvný zákazník 5,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 6,00 € / zásielka,
11.-15.12.2017 … zmluvný zákazník 5,50 € / zásielka; ostatní zákazníci 6,50 € / zásielka,
18.-22.12.2017 … zmluvný zákazník 6,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 7,00 € / zásielka,
od 2.1.2018 …….. zmluvný zákazník 4,50 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,50 € / zásielka.
Pri rezervácii uprednostňujeme našich zmluvných zákazníkov.
Ceny sú uvedené bez DPH.
Poznámky:
1 balík = 1 zásielka. Čiže pri doručovaní viacerých balíkov na jednu adresu sa účtuje každý osobitne.
Doručujeme v režime D+3, čiže do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia. Posledné možné prevzatie zásielok na doručenie pred Vianocami je pondelok 18.12.2017. Zásielky prevzaté po tomto termíne už budú čiastočne doručované po 2.1.2018 (bez ohľadu na počet zásielok v rozvoze).
Termín 18.-22.12.2017 celkovo už na doručovanie neodporúčame. Podľa našich skúseností veľká časť príjemcov bude nedostupná a doručovanie sa tak enormne predraží z dôvodu potreby opakovaného doručovania (spoplatňuje sa každý pokus o doručenie).
Váš go4 team
Garantované bezemisné doručovanie zásielok od výrobcu až ku zákazníkovi.
Napísané 18. 10. 2017Kuriérska spoločnosť GO4, ako prvá na Slovensku zaviedla od januára 2017 do testovacej prevádzky bezemisné doručovanie v kombinácii plne elektrická dodávka eNV200 a nákladných bicyklov. Keďže pilotná prevádzka sa počas niekoľkomesačného obdobia osvedčila, spoločnosť sa rozhodla spustiť ostrú prevádzku. Od 18.10.2017 dokáže GO4 garantovať svojim zákazníkom, ako jediná kuriérska služba na Slovensku, úplne jedinečnú ekologickú možnosť doručovania zásielok.
Josef Ošlejšek, riaditeľ spoločnosti GO4, s.r.o. vysvetľuje dôvody zavedenia novej služby: „Uvedenou službou chceme osloviť najmä ekologicky zmýšľajúce spoločnosti, ktoré vyrábajú ekologické produkty, avšak ich cesta od výroby ku konečnému zákazníkovi bola doteraz zbytočnou záťažou pre životné prostredie.“
Po tom, čo spoločnosť spustila prvú bezemisnú taxislužbu na Slovensku e-Taxi, je bezemisné doručovanie zásielok v tomto roku ďalším významným krokom k ochrane životného prostredia. Podmienky fungovania uvedenej služby sa definujú osobitne na potreby každého jedného zákazníka, aby distribučný reťazec zohľadňoval všetky zákonom stanovené parametre ako aj požiadavky zákazníkov.
GO4, s.r.o. poskytuje komplexné kuriérske služby do celého sveta. Je lídrom na trhu citykuriérskych služieb na území Slovenska. Špecializujeme sa aj na doručovanie zmlúv najmä pre bankové inštitúcie, prepravu biologického materiálu a urgentnú prepravu v režime same day na území Slovenska, Českej republiky, Rakúska a Maďarska. Dcérska spoločnosť Cyklokuriér Švihaj Šuhaj je držiteľom ocenenia Zelená firma roka 2014.
Informácia o počte reklamácií za rok 2016
Napísané 27. 02. 2017Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2016 celkovo 7 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,004 % z celkového počtu 160 762 zásielok za rok 2016.
V porovnaní s rokom 2015, keď sme zaznamenali 6 oprávnených reklamácií, došlo k percentuálnemu poklesu z 0,006% na 0,004 %. K dôvodom reklamácií v roku 2016 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (3 prípady), poškodenie alebo strata zásielky (1 prípad) a neskoré doručenie zásielky (2 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2016 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Oznam o sťahovaní
Napísané 20. 01. 2017Vážení zákazníci,
sťahujeme sa do väčších priestorov a od 23.1.2017 nás nájdete už na novej adrese Prievozská 34, 821 05 Bratislava.
Váš go4 team
PF 2017
Napísané 01. 01. 2017Milí zákazníci,
želáme vám po všetkých stránkach úspešný nový rok 2017.
Cenník na vianočné rozvozy zásielok 2016
Napísané 14. 11. 2016Ako každý rok, uverejňujeme s časovým predstihom cenník na vianočné rozvozy zásielok. Rovnako tak uvádzame aj prehľad aktuálnych voľných kapacít našich kuriérov na toto obdobie.
Voľné kapacity (k 19.12.2016): OBSADENÉ
Cenník vianočných rozvozov pre zásielky do 4 kg pre územie celej Bratislavy:
do 2.12.2016 …… zmluvný zákazník 4,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,00 € / zásielka,
5.-9.12.2016 ……. zmluvný zákazník 5,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 6,00 € / zásielka,
12.-16.12.2016 … zmluvný zákazník 5,50 € / zásielka; ostatní zákazníci 6,50 € / zásielka,
19.-23.12.2016 … zmluvný zákazník 6,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 7,00 € / zásielka,
od 2.1.2017 …….. zmluvný zákazník 4,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,00 € / zásielka.
Pri rezervácii uprednostňujeme našich zmluvných zákazníkov.
Ceny sú uvedené bez DPH.
Poznámky:
1 balík = 1 zásielka. Čiže pri doručovaní viacerých balíkov na jednu adresu sa účtuje každý osobitne.
Doručujeme v režime D+3, čiže do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia. Posledné možné prevzatie zásielok na doručenie pred Vianocami je utorok 20.12.2016. Zásielky prevzaté po tomto termíne už budú čiastočne doručované po 2.1.2017 (bez ohľadu na počet zásielok v rozvoze).
Termín 21.-23.12.2016 celkovo už na doručovanie neodporúčame. Podľa našich skúseností veľká časť príjemcov bude nedostupná a doručovanie sa tak enormne predraží z dôvodu potreby opakovaného doručovania (spoplatňuje sa každý pokus o doručenie).
Počas sviatkov nepracujeme okrem víkendov v tieto dni: 26.12.2016 a 6.1.2017.
V termíne 27.-30.12.2016 pracujeme v obmedzenom režime s výrazne nižším počtom kuriérov.
Váš go4 team
Informácia o počte reklamácií za rok 2015
Napísané 20. 04. 2016Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2015 celkovo 6 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,006 % z celkového počtu 107 370 zásielok za rok 2015.
V porovnaní s rokom 2014, keď sme zaznamenali 14 oprávnených reklamácií, tak došlo k percentuálnemu poklesu z 0,014% na 0,006%. K dôvodom reklamácií v roku 2015 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (2 prípady), poškodenie alebo strata zásielky (3 prípady) a neskoré doručenie zásielky (1 prípad).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2015 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2015 celkovo 6 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,006 % z celkového počtu 107 370 zásielok za rok 2015.
V porovnaní s rokom 2014, keď sme zaznamenali 14 oprávnených reklamácií, tak došlo k percentuálnemu poklesu z 0,014% na 0,006%. K dôvodom reklamácií v roku 2015 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (2 prípady), poškodenie alebo strata zásielky (3 prípady) a neskoré doručenie zásielky (1 prípad).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2015 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Cenník na vianočné rozvozy zásielok 2015
Napísané 11. 03. 2015Ako každý rok, uverejňujeme s časovým predstihom cenník na vianočné rozvozy zásielok. Rovnako tak uvádzme aj prehľad aktuálnych voľných kapacít našich kuriérov na toto obdobie.
Voľné kapacity:
14.-23.12.2015 … OBSADENÉ
Cenník vianočných rozvozov pre zásielky do 4 kg pre územie celej Bratislavy:
do 4.12.2015 …… zmluvný zákazník 4,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,00 € / zásielka,
7.-11.12.2015 ….. zmluvný zákazník 5,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 6,00 € / zásielka,
14.-23.12.2015 … zmluvný zákazník 6,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 7,00 € / zásielka,
od 4.1.2015 …….. zmluvný zákazník 4,00 € / zásielka; ostatní zákazníci 5,00 € / zásielka.
Pri rezervácii uprednostňujeme našich zmluvných zákazníkov.
Ceny sú uvedené bez DPH.
Poznámky:
1 balík = 1 zásielka. Čiže pri doručovaní viacerých balíkov na jednu adresu sa účtuje každý osobitne.
Doručujeme v režime D+3, čiže do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia. Posledné možné prevzatie zásielok na doručenie pred Vianocami je piatok 18.12.2015. Zásielky prevzaté po tomto termíne už budú čiastočne doručované po sviatkoch (bez ohľadu na počet zásielok v rozvoze).
Termín 21.-23.12.2015 celkovo už na doručovanie neodporúčame. Podľa našich skúseností veľká časť príjemcov bude nedostupná a doručovanie sa tak enormne predraží z dôvodu potreby opakoveného doručovania (spoplatňuje sa každý pokus o doručenie).
Počas sviatkov nepracujeme okrem víkendov v tieto dni: 24.-25.12.2015, 31.12.2015-1.1.2016 a 6.1.2016.
V termíne 28.-30.12.2015 pracujeme v obmedzenom režime s výrazne nižším počtom kuriérov.
Váš go4 team
10. výročie kuriérskej služby GO4
Napísané 01. 04. 20151. apríla oslavujeme 10 rokov
od spustenia ostrej prevádzky kuriérskej služby GO4. Za toto obdobie činnosti sme získali nielen pozíciu lídra trhu citykuriérskych služieb, ale aj renomé najinovatívnejšej kuriérskej služby na Slovensku. Sme špecialisti na expresnú prepravu zásielok do celého sveta, zabezpečujeme prepravu biologického materiálu, sme poštový podnik a dodávateľ väčšiny bankových inštitúcií s produktom doručovanie zmlúv. Začiatkom roku 2015 sme spustili donášku jedla spoločne s našou dcérskou spoločnosťou Cyklokuriér Švihaj Šuhaj. Medzi našich zákazníkov patria významné medzinárodné spoločnosti ako Accenture, Merck, Nissan, Sony, Volkswagen, ale aj významné slovenské subjekty ako Ekonomická univerzita v Bratislave, kaviarne Foxford, Ministerstvo hospodárstva SR, týždenník Trend a mnohí ďalší.
Informácia o počte reklamácií za rok 2014
Napísané 27. 02. 2015Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2014 celkovo 14 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,014 % z celkového počtu 98 000 zásielok za rok 2014.
V porovnaní s rokom 2013, keď sme zaznamenali 12 oprávnených reklamácií, tak došlo k percentuálnemu nárastu z 0,012% na 0,014 % v roku 2014. K hlavným dôvodom reklamácií v roku 2014 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (7 prípadov), poškodenie alebo strata zásielky (4 prípady) a neskoré doručenie zásielky (3 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2014 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Hodnotenie spokojnosti zákazníkov cez aplikáciu
Napísané 26. 10. 2014GO4 kuriér, v snahe o nestále zlepšovanie kvality svojich kuriérskych služieb, vsadil tentoraz na nové moderné riešenie – aplikáciu Staffino. Uvedená aplikácia umožní adresnejšie a najmä okamžité hodnotenie jednotlivých go4 kuriérov ako aj go4 dispečingu.
Naši kuriéri od dnes testujú elektromobily v uliciach Bratislavy
Napísané 21. 05. 2014GO4 kuriér sa snaží byť líder nielen v technológiách, ale aj zodpovednom podnikaní. Od dnešného dňa budú naši kuriéri mesiac testovať elektromobily Nissan Leaf v Bratislave a okolí. Našou snahou je zapojiť v krátkej budúcnosti, čo najviac ekologických vozidiel do nášho vozového parku. V spolupráci so spoločnosťou Greenway by sme tak radi prispeli k ochrane životného prostredia nielen Bratislavy, ale postupne aj v ďalších mestách. Veríme, že kuriérske služby môžu byť rýchle a šetrné k životnému prostrediu súčasne.
Kuriér GO4 – uverejnenie výsledkov za rok 2013
Napísané 11. 05. 2014Kuriérska služba GO4, s.r.o. zaznamenala za rok 2013 pozitívne hospodárske výsledky. Finančný obrat za kuriérske služby dosiahol 0,75 mil. EUR. Tento výsledok bol o viac ako 4% vyšší ako v predošlom roku. Počet prepravených expresných zásielok mierne vzrástol. Presnejšie na 96 600, čo predstavuje nárast o takmer 2% v porovnaní s rokom 2012. Z ohľadu kvality služieb sme zaznamenali celkovo 12 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,012 % z celkového počtu zásielok. V porovnaní s rokom 2012, tak došlo k významnému percentuálnemu poklesu. V hodnotení spokojnosti našich zákazníkov, ktoré sme realizovali v mesiaci november 2013, sme zaznamenali výborný výsledok 1,55. Ďakujeme týmto všetkým našim skvelým zákazníkom za dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Informácia o počte reklamácií za rok 2013
Napísané 12. 02. 2014Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2013 celkovo 12 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,012 % z celkového počtu 96 600 zásielok za rok 2013.
V porovnaní s rokom 2012, keď sme zaznamenali 20 oprávnených reklamácií, tak došlo k percentuálnemu poklesu z 0,02% na 0,012% v roku 2013. K hlavným dôvodom reklamácií v roku 2013 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (7 prípadov), poškodenie alebo strata zásielky (3 prípady) a neskoré doručenie zásielky (2 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2013 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Kuriérske služby GO4 v roku 2013 na známku 1
Napísané 20. 11. 2013V našom už tradičnom prieskume spokojnosti zákazníkov sme získali nielen veľa cenných námetov a pripomienok od našich zákazníkov, ale aj ocenenie kvality našich služieb na známku 1- (presne 1,55).
Uvedené hodnotenie síce nie je tým úplne najlepším v doterajšej histórii, avšak hodnotenie vnímame v tejto dobe ako ocenenie našej snahy o udržanie najvyššej kvality cien aj v období, keď je všeobecne preferovaná najmä nízka cena.
Ešte raz ďakujeme všetkým našim zákazníkom za to, že nám pomáhajú byť neustále lepšími.
Váš go4 team
Cenník na vianočné rozvozy zásielok 2013
Napísané 20. 11. 2013Ako každý rok go4-kuriér, aj tento uverejňuje s predstihom cenník na vianočné rozvozy zásielok na území Bratislavy. Rovnako tak uvádzame aj prehľad našich aktuálnych voľných kapacít našich kuriérov.
Voľné kapacity (aktualizácia 17.12.2013):
16.-20.12.2013 ……. obsadené
Cenník vianočných rozvozov v Bratislave pre zásielky do 4kg, cena na zásielku = balík:
2.-6.12.2013 ……….. zmluvný zakazník: 3,50 €, ostatní: 5,00 €
9.-13.12.2013 ……. zmluvný zákazník: 4,50 €, ostatní: 6,00 €
16-20.12.2013 ……. zmluvný zakazník: 6,50 €, ostatní: 8,00 €
23.12.2013-3.1.2014 (tento termín neodporúčame, príjemcovia nebudú veľmi pravdepodobne zastihnutelní) … jednotná cena 4,00 €
po 7.1.2014 ……….. zmluvný zákazník: od 3,30 €, ostatní: od 4,00 €
znovudoručovanie pri nezastihnutí príjemcu … 4,00 €.
Pri rezervácii uprednostňujeme našich zmluvných zákazníkov.
Ceny sú uvedené bez DPH.
Súčasne si dovoľujeme upozorniť, že 23.12.2013-3.1.2014 pracujeme v obmedzenom režime s výrazne nižším počtov kuriérov.
Váš go4team
Výsledky GO4, s.r.o. za rok 2012
Napísané 01. 10. 2013Kuriérska služba GO4, s.r.o. zaznamenala za rok 2012 pozitívne hospodárske výsledky. Finančný obrat vo výške 0,72 mil. EUR bol o 9% vyšší sko v predošlom roku. Počet Prepravených zásielok mierne poklesol. Presnejšie na 95 000, čo predstavuje pokles o 2% v porovnaní s rokom 2011.
Z pohľadu kvality služieb sme zaznamenali 20 oprávnených reklamácií, čím došlo k miernemu percentuálnemu nárastu z 0,014% na 0,02% v roku 2012. Hodnotenie spokojnosti našich zákazníkov, ktoré sme realizovali v mesiaci november 2012, dopadlo nad všetky naše očakávania. Zaznamenali sme historických 1,03.
Ďakujeme týmto všetkým našim skvelým zákazníkom za dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Váš go4team
GO4 kuriér sa rozrastá
Napísané 25. 03. 2013V mesiaci marec 2013 sme sa presťahovali do nových väčších priestorov na Slivkovú 12. Zväčšili sme tak rozlohu našich kancelárskych priestorov na viac ako dvojnásobok a získali sme najmä výrazne lepšie možnosti skladovania a manupilácie s tovarom. Súčasne sme do nášho tímu získali nových kolegov, ktorí posilnia naše rady v oblasti prevádzky ako aj obchodu.
Dúfame, že uvedené zmeny nám prinesú uľahčenie práce a najmä ešte lepšie kuriérske a logistické služby pre našich zákazníkov.
Váš go4team
Informácia o počte reklamácií za rok 2012
Napísané 25. 01. 2013Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2012 celkovo 20 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,02 % z celkového počtu zásielok za rok 2012.
V porovnaní s rokom 2011, keď sme zaznamenali 13 oprávnených reklamácií, tak došlo k miernemu percentuálnemu nárastu z 0,014% na 0,02% v tomto roku. K hlavným dôvodom reklamácií v roku 2012 patrili, nedodržanie podmienok doručovania (6 prípadov), poškodenie zásielky (5 prípadov) a neskoré doručenie zásielky (3 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2012 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Posielame obrovské ĎAKUJEME všetkým našim zákazníkom
Napísané 30. 11. 2011V našom pravidelnom monitoringu spokojnosti zákazníkov sme tento rok obdržali už po šiestykrát a nepretržite najvyššiu známku 1. Čo nás však skutočne veľmi prekvapilo bolo hodnotenie presne 1,03. Po minulom roku, keď sme dostali doteraz najlepšie hodnotenie 1,12 sme si mysleli, že už to asi nemôže byť lepšie. Takže skutočne ďakujeme ďakujeme ďakujeme a ešte raz ďakujeme. Veľmi si to vážime a urobíme všetko preto, aby sme Vás aj v ďalšom období nesklamali.
Váš go4team
GO4 a Švihaj Šuhaj si budú odteraz pomáhať
Napísané 11. 05. 2012GO4 ako najväčšia a Švihaj Šuhaj ako najekologickejšia city-kuriérska služba sa dohodli na vzájomnej spolupráci. Hlavným motívom je naša obojstranná snaha spájať dobré nápady a pozitívnu energiu a vytvoriť tak ešte lepšie výsledné produkty pre našich zákazníkov.
Dúfame, že noví cyklokuriéri zo Švihaj Šuhaj nám pomôžu zvýšiť rýchlosť a flexibilitu v doručovaní Vašich zásielok v neustále sa zahusťujúcej dopravnej premávke v Bratislave. Súčasne vnímame tento krok ako potvrdenie našej snahy o ekologickejšie doručovanie Vašich zásielok.
Do budúcnosti pre Vás spoločne chystáme viacero nových alebo vylepšených produktov.
My sa už tešíme, dúfame, že aj Vy.
Rekordný rok 2011 pre GO4
Napísané 15. 02. 2012Kuriérska služba GO4, s.r.o. zaznamenala za obdobie roka 2011 viacero historických úspechov. Finančný obrat vo výške viac ako 0,66 mil. EUR bol o 22% vyšší ako v predošlom roku a súčasne najlepší v celej histórii spoločnosti. Rovnako tak počet prepravených zásielok dosiahol 97000, čo predstavuje rast dokonca o 47% v porovnaní s rokom 2010.
V predošlom roku bolo pre výsledky GO4 najvýznamnejšie výrazné posilnenie divízií go4-LOGISTIC a predovšetkým go4-MEDICAL, ktoré sa na raste obratu spoločnosti podielali najvýznamnejšie. K rastu počtu prepravovaných zásielok došlo dokonca aj v segmente citykuriérskych služieb (27%). Z pohľadu kvality služieb sme zaznanemali doteraz najnižší počet oprávnených reklamácií.
Ďakujeme týmto všetkým našim skvelým zákazníkom za dôveru a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
Váš go4 team
Zníženie počtu reklamácií
Napísané 19. 01. 2012Kuriérska služba GO4 s.r.o. zaznamenala v roku 2011 celkovo 13 oprávnených reklamácií, čo predstavovalo 0,014 % z celkového počtu zásielok za rok 2011.
V porovnaní s rokom 2010, keď sme zaznamenali 14 oprávnených reklamácií, tak došlo k percentuálnemu poklesu z 0,02% na 0,014% v tomto roku. K hlavným dôvodom reklamácií v roku 2011 patrili neskoré doručenie zásielky (5 prípadov) a poškodenie zásielky (4 prípady).
Táto informácia je súčasne aj správou o výsledkoch prešetrenia reklamácií za rok 2011 podľa par. 28 ods. 6 zákona č. 324/2011 Z.z. o poštových službách a o zmene niektorých zákonov.
Kuriérske služby GO4 v najvyššej kvalite
Napísané 12. 05. 2011V každoročnom prieskume spokojnosti zákazníkov sme získali tento rok najlepšie hodnotenie v histórii (známka 1, presne 1,12). Uvedené hodnotenie podporuje našu snahu o najvyššiu kvalitu služieb ako najvyšší cieľ všetkých našich pracovníkov. Rovnako vnímame, že tento výsledok podporuje naše rozhodnutie nezúčastňovať sa cenovej vojny u citykuriérskych zásielok, ale udržiavať najvyššiu možnú kvalitu našich služieb.
Dokonca sme tento rok získali o 10% viac vyplnených dotazníkov ako v predošlom roku. Získali sme aj viacero zaujímavých námetov a pripomienok.
Ešte raz ďakujeme všetkým našim zákazníkom za to, že nám pomáhajú byť neustále lepšími ako naša konkurencia.
Váš go4 team
GO4 kuriér – špeciálne expresné prepravy pre zdravotníctvo a bankový sektor
Napísané 19. 09. 2011Kuriérska služba GO4 spúšťa od septembra 2011 služby svojich nových divízií go4 MEDICAL a go4 LOGISTIC aj pre územie Českej republiky a Maďarska. Vďaka rastu uvedených dvoch divízií predpokladá GO4 rast finančného obratu za rok 2011 vo výške 20%.
Go4 MEDICAL je divízia poskytujúca služby urgentnej prepravy pre zdravotníctvo. V priebehu roka 2011 sme získali už štvrtého významného zákazníka, pre ktorého zabezpečujeme expresnú dopravnú zdravotnú službu.
Go4 LOGISTIC poskytuje služby špeciálne náročných prepráv (napríklad podpisovanie zmlúv) pre zákazníkov najmä z oblasti finančných služieb a bankovníctva. Portfólio našich zákazníkov zahŕňa banky, poisťovne, spoločnosti poskytujúce stravné lístky, reklamné agentúry, eshopy, …
Váš go4 team
GO4 opäť partnerom Zlatého klinca
Napísané 13. 04. 2011GO4 kuriér je opäť, ako už niekoľko posledných rokov, partnerom Zlatého klinca 2011. Naša kuriérska služba zabezpečuje pre organizátorov kompletnú prepravnú logistiku a súvisiace kuriérske služby.
Zlatý klinec je súťaž najlepších kreatívnych prác slovenských reklamných agentúr pod patronátom Klubu reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director’s Club Slovensko (ADC) a mesačníka Stratégie v reklame, marketingu a médiách (Stratégie). Bližšie informácie o akcii Zlatý klinec 2011 nájdete na www.zlatyklinec.sk.
Váš go4 team